Lägger du alla ägg i en (digital) korg?
reflektioner




- 2 nov. 2020
Företagen som lyckas återhämta sig ur pandemin


- 20 okt. 2020
Betalar du för att övertyga kunden som redan bestämt sig?


- 16 okt. 2020
Dags att omvärdera begreppet Share of Voice


- 25 sep. 2020
Fysiska handelsplatser fortfarande viktiga för konsumenter


- 28 aug. 2020
Oranginadrickare och nötätare är mer homogena grupper än Millennials


- 17 aug. 2020
Nu vänder det – de stora varumärkena storsatsar i media igen!


- 6 aug. 2020
Svagare varumärken riskerar att slås ut när Amazon kommer till Sverige


- 1 juni 2020
Barn och unga konsumerar mer nyhetsmedia denna vår


- 18 maj 2020
Reklamkartan ritas om – nya aktörer in i radio

- 11 maj 2020
Historiskt ras för medieinvesteringarna och historisk ökning av mediekonsumtionen

- 8 maj 2020
Ska man göra ”Corona-anpassad" reklam?


- 29 apr. 2020
Är ditt varumärke top of mind när konsumenterna börjar ”revenge-shoppa"?

- 16 apr. 2020
Konsumenter uppmärksammar reklam mer när de ligger bredvid coronavirusartiklar!


- 2 apr. 2020
Hur påverkar pandemin ett varumärke som Corona?

- 1 apr. 2020
Reklamräckvidd är bevisat viktigt för tillväxt – även för B2B.


- 24 mars 2020
Vi konsumerar mer media än någonsin
Här kan du läsa våra reflektioner om marknadsföring och media